"Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta( James Earl Jones)" "Nu există, poate, ceva mai trist decât un om care vrea să fie vesel cu orice preţ.(Octavian Paler)" “Oamenii strica fiecare clipa de romantism prin încercarea de a o face sa dureze pentru totdeauna.(Oscar Wilde)" "Un barbat este pe jumatate indragostit de orice femeie care il asculta.(Brendan Behan)" "Toate familiile fericite sunt la fel.Fiecare familie nefericita e nefericita in propriul fel. Lev Tolstoi)" "Parfumul e istoria unei flori.(Emil Cioran)" "Omul este singurul animal care rade si plange, fiindca este singurul izbit de deosebirea dintre ceea ce suntem si ceea ce s-ar cuveni sa fim.(William Hazlitt)" "Am învăţat să iubesc, ca să fiu iubit.(O.Paler)" "Niciodată nu putem judeca viaţa celorlaţi, pentru că fiecare îşi cunoaşte propria durere şi renunţare. Una este să crezi că eşti pe drumul cel bun şi alta e să crezi că drumul tău e unic.(Paulo Coehlo)"

vineri, 1 ianuarie 2010

Un an nou...


Si fiindca n-am talent literar, mi-am permis sa citez:

"S-a mai dus un an pe care, la vremea lui, l-am jurat, l-am asteptat, l-am cocolosit cu promisiuni, l-am plins, l-am analizat, l-am zapacit cu atitea angajamente si rezolutii.

Cind l-am infruntit pe raposatul 2009, ce era la gura noastra? Am sa termin cu dragostea bolnava si-am sa incep o dragoste sanatoasa. Am sa slabesc de n-o sa ma mai recunoasca nici mama. N-am sa mai pling pentru niciun barbat, am sa las barbatii sa plinga pentru mine. Am sa string bani, n-am sa mai cheltuiesc niciodata pina la ultimul cent pe prostii. Am sa-mi gasesc dragostea pe care o caut de-o viata. Am sa-mi fac toate analizele la timp. Am sa ma casatoresc cu dragostea vietii mele. Am sa scriu cartea vietii mele.

Si nu ne-am tinut de juraminte. Am continuat sa plingem din dragoste si sa ne consolam cu cite 4000 de calorii pe zi. Am pastrat iubirile bolnave, fiindca erau mai ademenitoare decit orice iubire clinic sanatoasa. Am cheltuit tot cum stiam noi, iar rochiile de mireasa au ramas tot unde le e locul: prin vitrine si prin dulapurile femeilor care si-au respectat juramintele de la miezul noptii, de la Revelionul trecut.

Deci hai sa nu mai juram, sa nu mai fim disperati, sa nu ne mai lasam haituiti de suflarea intretaiata a unui destin care oricum isi va face de cap. Hai sa ne relaxam in aceasta noapte, sa descuiem inimi si priviri, sa fim liberi si sa asteptam, cu gratitudine, picaturile de bine si frumos care ne sunt pregatite.
Sa invatam sa primim momentele dulci fara suspine sceptice. Sa invatam sa vedem, sa acceptam si sa descoperim oamenii din jur, revelatiile pot fi miraculoase, salvatoare...."

http://simona.revistatango.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu